Mitä on sisältömarkkinointi?
Sisältömarkkinointi on tehokas markkinoinnin tapa, joka kasvattaa yrityksesi tunnettuutta ja sitouttaa asiakkaita.
Sisältöjen, eli esimerkiksi nettisivutekstien, blogejen, artikkelien ja some-postausten avulla voit hankkia uusia asiakkaita, sitouttaa vanhoja ja luoda yrityksestäsi mielikuvaa alan asiantuntijana.
Sisältömarkkinoinnissa asiakas on kaiken keskiössä. Sisältömarkkinointi opettaa, koukuttaa, houkuttaa ja kuljettaa eteenpäin ostopolulla.
Laadukas sisältö palvelee liiketoiminnan tavoitteita, vastaa asiakkaasi kysymyksiin, viestii tuotteista ja palveluistasi helposti ymmärrettävästi ja vastaa kattavasti Google-hakuihin.
Sisältömarkkinoinnin teho ei kuitenkaan perustu pelkkään lukijoiden haalimiseen. Markkinoinnin työkalujen avulla lukijat muuttuvat liideiksi ja liideistä parhaimmat uusiksi asiakkaiksi.
Näin teet tehokasta sisältömarkkinointia:
Vastaa asiakkaidesi kysymyksiin
Jaa sisällöt siellä missä asiakkaasi ovat
Löydy Googlesta
Erottele jyvät akanoista, eli liidit lukijoista
Tutustu asiakkaisiimme
Jalotus ry – Sisällöntuotanto ja sivustouudistus
Mercuri Urval – Laaja viestinnän ja sisältömarkkinoinnin yhteistyö
Suncomet – Markkinointisuunnitelman päivitys
Laatusisältöjä, tehokasta jakelua ja liidikone käyntiin - täältä pesee.
Kerro meille markkinoinnin tarpeesi – olemme yhteydessä ihan pikana!