Mitä on sisältömarkkinointi?

Sisältömarkkinointi on tehokas markkinoinnin tapa, joka kasvattaa yrityksesi tunnettuutta ja sitouttaa asiakkaita.

Sisältöjen, eli esimerkiksi nettisivutekstien, blogejen, artikkelien ja some-postausten avulla voit hankkia uusia asiakkaita, sitouttaa vanhoja ja luoda yrityksestäsi mielikuvaa alan asiantuntijana.

Sisältömarkkinoinnissa asiakas on kaiken keskiössä. Sisältömarkkinointi opettaa, koukuttaa, houkuttaa ja kuljettaa eteenpäin ostopolulla.

Laadukas sisältö palvelee liiketoiminnan tavoitteita, vastaa asiakkaasi kysymyksiin, viestii tuotteista ja palveluistasi helposti ymmärrettävästi ja vastaa kattavasti Google-hakuihin.

Sisältömarkkinoinnin teho ei kuitenkaan perustu pelkkään lukijoiden haalimiseen. Markkinoinnin työkalujen avulla lukijat muuttuvat liideiksi ja liideistä parhaimmat uusiksi asiakkaiksi.

Näin teet tehokasta sisältömarkkinointia:

Vastaa asiakkaidesi kysymyksiin

Jaa sisällöt siellä missä asiakkaasi ovat

Löydy Googlesta

Erottele jyvät akanoista, eli liidit lukijoista

Tutustu asiakkaisiimme

Jalotus ry – Sisällöntuotanto ja sivustouudistus

Tutustu asiakaskeissiin >>

Mercuri Urval – Laaja viestinnän ja sisältömarkkinoinnin yhteistyö

Tutustu Mercuri Urvalin asiakkuuteen >>

Suncomet – Markkinointisuunnitelman päivitys

Tutustu asiakaskeissiin >>

 

Laatusisältöjä, tehokasta jakelua ja liidikone käyntiin - täältä pesee.

Kerro meille markkinoinnin tarpeesi – olemme yhteydessä ihan pikana!

markkinointitoimisto