Sisällöntuotannon vinkit – Ota parempia valokuvia
Erkka Malkavaara Erkka Malkavaara

Sisällöntuotannon vinkit – Ota parempia valokuvia

Soma Helsinki on sisältömarkkinointiin erikoistunut luova toimisto. Blogissamme jaamme hyödyllistä tietoa ja vinkkejä markkinoinnin tekijälle. Tällä kertaa vuorossa on visuaalinen sisällöntuotanto ja tarkemmin sanottuna valokuvat.

Lue lisää
Miksi brändillä on väliä?
Aino Taskinen Aino Taskinen

Miksi brändillä on väliä?

Hyvin hoidettu brändi auttaa luomaan yrityksestäsi selkeän mielikuvan, jää mieleen, kasvattaa luotettavuutta ja nopeuttaa ostopäätöksen tekemistä. Millaisia mielikuvia yrityksesi herättää?

Lue lisää
Mitä on natiivimainonta – natiivimainonnan määritelmä, esimerkit ja käyttövinkit
Erkka Malkavaara Erkka Malkavaara

Mitä on natiivimainonta – natiivimainonnan määritelmä, esimerkit ja käyttövinkit

Sisältömarkkinointi on paras keino kohderyhmän tavoittamisessa ja oman markkinointiviestin välittämisessä, koska kaikki digitaalinen markkinointi elää sisällöstä. Tulosten saavuttaminen orgaanisesti voi olla kuitenkin hidasta. Omat kanavat tavoittavat vain ne, jotka jo tuntevat yrityksen.

Mistä siis saisi uusia ihmisiä myyntisuppiloon?

Yksi vastaus tähän on natiivimainonta, eli sisältöjen mainonta.

Natiivimainonta yhdistää digimainoksen ja sisällön parhaat puolet ja mahdollistaa näin asiakkaalle positiivisen mainoskokemuksen orgaanisen sisällön seassa.

Lue pieni oppamme natiivimainonnasta!

Lue lisää
Hakukoneoptimointi (SEO) vs. hakusanamainonta (SEM)
Erkka Malkavaara Erkka Malkavaara

Hakukoneoptimointi (SEO) vs. hakusanamainonta (SEM)

Hakukoneoptimointi perustuu toimenpiteisiin, joiden avulla pyritään parantamaan nettisivuston sijoitusta hakukoneiden (Suomessa lähinnä Googlen) tuloksissa. Hakusanamainonta taas tarkoittaa maksettua näkyvyyttä hakukoneissa.

Lue lisää